Monday, December 1, 2008

Al-kisah

Hari tuh (tahun lepas) aku balek umah naek bas...
naek bas berdue ngan sape tah...
turun dari bas kene jalan sket bru sampai umah..
jalan punye jalan nampak kat tepi jalan ade org jual buah...
rase nk makan, aku pon beli 1...
makanlah sambil jalan..
sedap betul.. kongsi lah ngan kwn...
lepas dah makan tggl 2 potong, bru tersedar...
ade ULAT kat dlm plastik tuh, 3 ekor (patotlah sedap semacam)..
yg selebihnye rasenye dah termakan...
time tu rase geli gile. nk muntah pon ade...
weeeeeeeeeeeeekkk!!!!!
terbayang kalau2 dorang membiak pulak...
naye aku... xD hahhaha

lepas peristiwe tuh aku dah x beli dah (insaf3)...
org yg jual tuh pon x kesah lalat masok dlm bekas buah die...
ape punye org daa!!

2 comments:

Anonymous said...

ko la bakal pengganti BEAR GRYLLS!!!...aku salute ngko sampai mati!!!...BEAR ABUS...LPS NIH KO MAKAN CICAK PLAK TAU...TAIK CICAK POWN JD LA...

Boo said...

haha.. bleh gak :P